img

Samo pojęcie różnicowanie oznacza tworzenie różnych odmian jakościowych tego samego produktu. Natomiast MRiRW wprowadzając w PROW na lata 2007-2013 działanie umożliwiające uzyskanie dofinansowania na „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej” miało na myśli, bardziej zmianę kierunku prowadzonej działalności gospodarczej. Precyzyjniej to zagadnienie oddaje pojęcie dywersyfikacja rozumiana, jako wprowadzenie nowych wyrobów lub usług. W marketingu strategia dywersyfikacji oznacza wejście przedsiębiorstwa z nowymi produktami na nowy rynek zbytu. Kierunkiem dywersyfikacji produkcji rolnej w gospodarstwie mogą być np. uprawy dla celów niespożywczych ‒ farmaceutycznych, kosmetycznych, przemysłowych oraz agroenergetycznych, jako komponenty do produkcji biopaliw lub źródło wytwarzania energii. 

Samo pojęcie różnicowanie oznacza tworzenie różnych odmian jakościowych tego samego produktu. Natomiast MRiRW wprowadzając w PROW na lata 2007-2013 działanie umożliwiające uzyskanie dofinansowania na „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej” miało na myśli, bardziej zmianę kierunku prowadzonej działalności gospodarczej. Precyzyjniej to zagadnienie oddaje pojęcie dywersyfikacja rozumiana, jako wprowadzenie nowych wyrobów lub usług. W marketingu strategia dywersyfikacji oznacza wejście przedsiębiorstwa z nowymi produktami na nowy rynek zbytu. Kierunkiem dywersyfikacji produkcji rolnej w gospodarstwie mogą być np. uprawy dla celów niespożywczych ‒ farmaceutycznych, kosmetycznych, przemysłowych oraz agroenergetycznych, jako komponenty do produkcji biopaliw lub źródło wytwarzania energii. Wrocław 2013