| ||||
****JavaScript
based drop down DHTML menu generated by NavStudio. (OpenCube Inc. -
http://www.opencube.com)****
|
Projekt „Promocja turystyczna dla terenów wiejskich wzdłuż polsko-niemieckiej granicy”
Ostatnia aktualizacja: 28 06 2013, 10:22:05 CEST
Celem projektu jest stworzenie innowacyjnych instrumentów służących promocji terenów wiejskich wzdłuż granicy między Polską a Saksonią. W ramach projektu, pod jednym logo powstanie wspólna marka dla turystyki wiejskiej Via Gustica. Pod tym szyldem oferujący usługi turystyki wiejskiej, w tym kwaterodawcy, lokalni producenci żywności i rękodzielnicy, będą mogli promować swoje produkty. Via Gustica, czyli Droga Smaku oznacza:
Głównym instrumentem marketingu będzie wielojęzyczna platforma internetowa, promująca tereny wiejskie na szerszą skalę oraz aplikacje na telefony komórkowe. Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne, a udział w nim mogą brać mieszkańcy terenów wiejskich z powiatów zgorzeleckiego, bolesławieckiego, lubańskiego, lwóweckiego, złotoryjskiego, jeleniogórskiego, kamiennogórskiego, jaworskiego, wałbrzyskiego, świdnickiego, ząbkowickiego, kłodzkiego, dzierżoniowskiego, strzelińskiego oraz miasta Jelenia Góra, natomiast po stronie niemieckiej powiaty Bauzen i Görlitz. Tematem przewodnim spotkania Partnerów były produkty regionalne i tradycyjne z Dolnego Śląska. Przedstawiona została prezentacja dotycząca produktów połączona z degustacją:
Ponadto poruszone zostały sprawy bieżące dotyczące właściwej realizacji projektu. Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu Agnieszka Kowalczuk-Misek DODR we Wrocławiu
Galeria zdjęć
|
|
||
|
||||
|